fredag, juli 06, 2007

Saker jag inte gillar idag

1. Att min semester snart är slut
2. Att ena tvättmaskinen var trasig idag när jag tvättade (tvättar nu förresten)
3. Att jag var tvungen att fundera på mitt jobb under min semester
4. Att Starbuck faktiskt är hetero...helt sjukt
5. Att mitt löparknä aldrig läker...

Okej, det var juh positivt o bra. Försöker med en lista med saker jag gillar

1. Att ligga på sängen o lyssna på musik o koda o blogga ;) (shit va gay det låter ;) )
2. Att jag har vissa valmöjligheter i mitt jobb nu (iaf innbillar jag mig det)
3. Hannah kommer hit i morrn o då ska vi se på BSG hela kvällen :)
4. Att starbuck faktiskt är hetero ;)
5. Att jag tror att tvättmaskinen är klar nu
6. Pappa blev superglad för presenten jag o min syrra skaffade till honom


WOW! 6 bra och bara 5 dåliga saker. Jäklar, nu får jag inte deppa idag heller...vad ska man behöva stå ut med egentligen.

1 kommentar:

moder solo sa...

du kan ju funder över varför det är krig i världen och varför alla inte har nånstans och bo och varför det regnar hela dagarna...

fast jag tycker det är helt okej att leva ändå...

hej svejs...syrran