tisdag, mars 06, 2007

Bilder...its teh shit :)

Okej, riset till morgondagens lunchlåda har inte helt kokat klart. Och precis lagom lämpligt hittade jag en del gammla bilder på min hårddisk. Guuud sååå roligt! Jag ska inte gå in i detalj på det men jag hittade två fina porträtt av mig själv. Håll till godo ;)

Den här fina gasmasken köpte jag med tillhörande väska för typ 25 spänn på en loppmarknad i Eriksbo där jag bodde förut :) De hade även en gammal c-64 för 50:- (men den köpte jag inte :/ ) och Drakar o Demoner i nästan helt orörd låda :D


Ett tag försökte jag komma med i A.R.M men det slutade med att de skrattade åt mig. Sedan dess ha en stor del av min vakna tid gått ått till att försöka hitta aliens istället.



Sen har jag en sista bild. Jag har några "vänner" som tror att de är tuffa för att de tränar kali sikaran. Men alla vet juh att det är TÖNTIGT och 2006. Det är så mycket fränare med tae-kwon do :) Hur som helst, en lugn kväll fick jag följande bild på min ICQ...




Det var allt för nu. Nu ska jag steka lax till mitt ris :) Vilken G.I. mat låda det blir. G.I-Joe :/

puss o kram

2 kommentarer:

Åsa sa...

Men, varför har jag aldrig tidigare sett dig i den fantastiska kopparkreationen? Det borde vara något för Cay Bond ;) Dock är det stenålderstema som gäller ett tag framöver...

Unknown sa...

ha! taekwondo är såå gay!
and not the good kind - som kali :D